Number of items: 8.
Assarsson, Ann Louise and Ericzon, Cim,
2008.
Hur uppfattas företagets service av slutkonsumenten?.
UNSPECIFIED, Alnarp.
Alnarp:
(LTJ, LTV) > Dept. of People and Society
Borg, Jennie,
2008.
Strategier på en dynamisk marknad : en analys av skånska gardencenters och handelsträdgårdar.
UNSPECIFIED, Alnarp.
Alnarp:
(LTJ, LTV) > Dept. of People and Society
Carrwik, Charlotte,
2008.
Vilka kvalitetsfaktorer anses viktigast vid inköp av grönsaker och frukt för återförsäljare i Sverige.
UNSPECIFIED, Alnarp.
Alnarp:
(LTJ, LTV) > Dept. of People and Society
Davidsson, Emelie and Karlsson, Anna,
2008.
Jag kanske tycker om att vara chef men ibland tycker jag inte om att ha anställda : en kvalitativ studie om arbetsgivarrollen
inom mjölkproduktion.
UNSPECIFIED, Alnarp.
Alnarp:
(LTJ, LTV) > Dept. of People and Society
Hällman, Maria and Lindmark, Johannes,
2008.
Är rättvisemärkt värdeskapande? : en kvantitativ undersökning ur ett studentperspektiv.
First cycle, G2E.
Alnarp:
(LTJ, LTV) > Dept. of People and Society
Kirilov, Annika,
2009.
Nelson Garden AB : analys och förslag baserat på Service Management Systemet.
UNSPECIFIED, Alnarp.
Alnarp:
(LTJ, LTV) > Dept. of Landscape Architecture, Planning and Management (from 130101)
Naudziunas, Romas,
2010.
Snabbväxande företag – vad står bakom tillväxten i
Väderstad Litauen.
First cycle, G2E.
Alnarp:
(LTJ, LTV) > Dept. of People and Society
Nybom, Jozefine,
2009.
Gårdsråd – en väg mot förbättrad lönsamhet? : en kvalitativ studie i hur lantbruksföretagaren ser på gårdsrådets effekt att påverka företagets resultat..
First cycle, G2E.
Alnarp:
(LTJ, LTV) > Dept. of People and Society
This list was generated on Thu Nov 21 03:05:56 2024 CET.