Home About Browse Search
Svenska


Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Jump to: A | B | C | H | K | N
Number of items: 7.

A

Assarsson, Ann Louise and Ericzon, Cim, 2008. Hur uppfattas företagets service av slutkonsumenten?. UNSPECIFIED, Alnarp. Alnarp: (LTJ, LTV) > Department of Work Science, Business Economics, and Environmental Psychology

B

Borg, Jennie, 2008. Strategier på en dynamisk marknad : en analys av skånska gardencenters och handelsträdgårdar. UNSPECIFIED, Alnarp. Alnarp: (LTJ, LTV) > Department of Work Science, Business Economics, and Environmental Psychology

C

Carrwik, Charlotte, 2008. Vilka kvalitetsfaktorer anses viktigast vid inköp av grönsaker och frukt för återförsäljare i Sverige. UNSPECIFIED, Alnarp. Alnarp: (LTJ, LTV) > Department of Work Science, Business Economics, and Environmental Psychology

H

Hällman, Maria and Lindmark, Johannes, 2008. Är rättvisemärkt värdeskapande? : en kvantitativ undersökning ur ett studentperspektiv. First cycle, G2E. Alnarp: (LTJ, LTV) > Department of Work Science, Business Economics, and Environmental Psychology

K

Kirilov, Annika, 2009. Nelson Garden AB : analys och förslag baserat på Service Management Systemet. UNSPECIFIED, Alnarp. Alnarp: (LTJ, LTV) > Department of Landscape Architecture, Planning and Management (from 130101)

N

Naudziunas, Romas, 2010. Snabbväxande företag – vad står bakom tillväxten i Väderstad Litauen. First cycle, G2E. Alnarp: (LTJ, LTV) > Department of Work Science, Business Economics, and Environmental Psychology

Nybom, Jozefine, 2009. Gårdsråd – en väg mot förbättrad lönsamhet? : en kvalitativ studie i hur lantbruksföretagaren ser på gårdsrådets effekt att påverka företagets resultat.. First cycle, G2E. Alnarp: (LTJ, LTV) > Department of Work Science, Business Economics, and Environmental Psychology

This list was generated on Sun Nov 19 01:06:31 2017 CET.